gäsp.


- Skrivet av amanda ♥

Jag kan inte förklara för dig hur mycket du betyder för mig, för det finns inte ord till att beskriva. Utan dig hade jag inte funnits idag sandra, hade inte du stoppat mig den 10 juni 2007 hade jag inte funnits här idag. Jag är oerhört tacksam över allting du gjort för mig, det är helt otroligt hur en person kan göra så mycket för en annan, men du har hjälpt mig genom allt. Varje gång jag behövt prata har du funnits där och det värmer så jävla mycket. Jag är ingenting utan dig, för du är min luft, mina andetag, mitt liv. Det är du som gör så jag orkar mig upp på morgonen. Mitt hjärta dunkar för dig bästa vän. Just nu känns de skit mellan oss, som vi glider ifrån varandra igen .. Och jag känner mig trasig inombords som om jag är sönder. Jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra. Det är du och jag, sandra&manda livet ut okej? ♥ Sms eller ring när du ser detta


› Datum: 2009-02-22 / Tid: 01:44:26
› Blogg: http://borntobelikeme.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (visas endast för mig)

Din bloggadress:


Din kommentar:

Skicka